Thursday, January 22, 2009

kehidupan ini..

hidup nie byk dugaan yg perlu kte tempuhi..stkat aku hdup nie pn da cm2 dugaan da aku lalui..dlm fmly,ngn kwn2,ngn cinta,ngn cikgu n lectrer n cm2 lg la..n kte perlu tau yg hidup nie umpama roda..
klu ari nie kte wt kt jht kt org,esk2 kte lak akn kn cm ne yg kye wt kt org 2..cm la yg aku tgh lalui skng nie...bkn la wt jht ap pn..cm biase la mnsia kdg2 ap yg die wt 2 die sndri pn xsdar ap yg die lakukan..hidup jauh dri family byk mgajar aku mngenali sifat manusia n ajar aku utk hidup berdikari..strt dr f4 aku da blaja duk asrma smpai la da p4 nie..spnjg tmph 2 la aku jmp cm2 jnis kawan..ad yg sggp ssah sng,ad yg sggp tme sng je tme aku ssh ntah lesap kt mne ntah..n ad yg bkwn cme nk amik ksmptan je..tp aku xkn lpe kn sume 2..bg aku once org 2 da jd kwn aku,die akn jd kwn aku slme2 nye..tp tplng la die nk aggp aku cm ne kn..aku plng bnci kwan yg mle2 die tgur aku nye kslhn n aftr tht die yg wt kslhn yg sme die tgur aku..cnth nye,die kte yg aku nie ble da jmp kwn or bnd bru aku lpe kt die,tp skng die lak wt cm 2 kt aku..hei...xtau la nk ckp ap..mls nk pk sbnrnye bnd remeh cm nie..tp ble da bnd jd kt dpn mte xkn nk wt xtau je kn....tp wlau ap pn kte ttp kn trus kn idup nie dgn sbaik mgkin...

No comments:

Post a Comment